Nieuwsbericht layout pagina
Nieuws met label 'Vendor Relations'
Bekijk nieuws zonder te selecteren op label
Zakelijke gebruikers van IT veroordelen marktgedrag van Broadcom en roepen Europese Commissie op tot passende maatregelen

CIO-verenigingen lanceren ‘Een perspectief op de digitale wereld van morgen’

FD artikelen geven aandacht aan de digitale markt

Fair principle 11: De omvang, uitvoering en het beoogde resultaat van een audit worden duidelijk omschreven in het contract.

Fair Principle 10: Commerciële modellen en aanbiedingen moeten consistent en redelijk zijn en mogen geen verschillende modellen combineren ten gunste van de inkomsten van de verkoper

Fair Principle 9: Commerciële modellen mogen niet eenzijdig worden gewijzigd en hanteren een actief 'opt-in'-principe.

Fair Principle 8: Serviceniveaus en productspecificaties worden expliciet vermeld, rekening houdend met de context van de klant.

Fair Principle 7: De contractuele voorwaarden moeten de klanten in staat stellen gebruik te maken van vooruitstrevende of innoverende technologieën en gebruiksmodellen.

Fair Principle 6: Contractuele voorwaarden voor licenties en abonnementen zijn vrij van geografische- en entiteitsbeperkingen.
